Wszystko, co musisz wiedzieć o odzieży aktywnej!

25/06/2021

Bielizna wyszczuplająca.

z A do B, z B do C itd. Niestety okazało się, że nie ma go w magazynie, więc wybór padł na drugi, bardzo bliski: Cara. To naprawdę mnie powaliło! Po tym, zajęło mi kilka dni, aby faktycznie przymierzyć bieliznę. Nie nosiłem tego pod bardzo ciasne dżinsy i myślę, że to mogło dodać do podrażnienia, jak napisałem go na 14 godzin. Są dwuwarstwowe, dzięki czemu są bezpieczne, ale nie nieporęczne, i nie mają dodatkowej podszewki z klinem, ponieważ nie jest ona potrzebna, gdyż są bawełniane. Profilowane miseczki składają się z 3 części, a satynowa chusta boczna naprawdę pomaga nadać temu płytkiemu biustonoszowi nieco wystającego kształtu.

Biustonosz dla bardzo małego biustu.

Dolne biodro - 35. Biorąc pod uwagę, że nie mam dużego wsparcia ze strony opaski, ramiączka są bardzo wygodne przez cały dzień i nigdy nie uwierają. Strój kąpielowy jest ładny i zabawny dla tych, którzy są świadomi pokazywania trochę skóry. Z wyglądu zdjęć, które oglądałam, wydawało się, że ma ten super krągły kształt, którego szukałam, z dużą ilością miejsca wokół bioder i naprawdę wciętą talią, jak również jest pod biustem. Ich internetowy przewodnik dopasowania i kalkulator przypisuje mnie (Sian - 28GG/H) do rozmiaru 34D, a kiedy w zeszłym roku zrobiłam szybką rekonesans w jednym z ich sklepów na Florydzie, powiedziano mi, że 34C, które dali mi do przymierzenia, jest idealnie dopasowane, ale mogłabym też nosić 36C lub 34D - szczerze mówiąc, słabe dopasowanie było śmieszne!. Dla wszystkich biuściastych dziewczyn jest naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę ważne, aby środkowa część biustonosza przylegała płasko do skóry.

Stringi.

Formowana miseczka to płaski kawałek syntetycznej tkaniny, który został naciągnięty na gorącą formę, aby nadać mu wcześniej określony kształt. Przede wszystkim byłam mile zaskoczona jakością. bielizna duże rozmiary .Jestem bardzo podekscytowana, że mogę podzielić się z Wami tą bielizną, ponieważ super uroczy Brastop zauważył moją walentynkową listę życzeń w zeszłym tygodniu i zapytał, czy nie chciałabym wypróbować Curvy Kate Kitty Longline Babydoll z kolekcji SS16 - oczywiście, była to propozycja, której nie mogłam odrzucić! Kiedy dostajemy rzeczy do zrecenzowania na bloga, czasami możemy wybrać, co chcemy, innym razem dostajemy konkretny produkt (jak teraz), a czasami jest to niespodzianka. Moim absolutnym faworytem był biustonosz Lustful Deep V, ale niestety zaczyna się on tylko od rozmiaru 32 i sięga aż do miseczki D, więc ten będzie musiał pozostać w moich marzeniach!. Zapewnia on płaski, gładki wygląd i oferuje pełne wsparcie, idealne na co dzień. Zamówiłam rozmiar 36G, przeczytawszy recenzję, w której napisano, że jest zgodny z rozmiarem.

Majtki xxl damskie.

Tam, gdzie kiedyś mogłam wziąć coś z półki i znaleźć całkiem łatwe dopasowanie, dziś już nie jest tak łatwo! Biorąc pod uwagę naturalne traumy życiowe, skończyłam z nieco nierównym kształtem piersi; prawdopodobnie różnica między bokami wynosi około jednej miseczki. Aż do XVIII wieku porządne kobiety zawsze chodziły bez gałganków. Jest to kolejny z tych typów biustonoszy, które były mi polecane w przeszłości, ale oglądałam ich zdjęcia w sieci i nie sądziłam, że mi się spodobają. Wskoczyłam szybko na stronę internetową i byłam bardzo zaskoczona, że nie tylko mieści się w moim budżecie, ale jest w nim bardzo dobrze, bo kosztuje tylko 44,28 euro, czyli około 30 funtów. Kupiłam biustonosz w rozmiarze 30E oraz figi i pończochy w rozmiarze XS. Jestem trochę podekscytowana, możecie powiedzieć? I jestem bardzo podekscytowana, że mogę podzielić się z Wami tym wspaniałym bikini i poczuć ten słoneczny nastrój.
Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:
Kostiumy kąpielowe
Bielizna, biustonosze
Biustonosze

© 2021 Monika. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started