Stanik ze strapsami

14/08/2021

Biustonosz gorset.

Mam szafę na bieliznę, w której wiszą wszystkie moje piękne kawałki i nieustannie pożądam najnowszego asortymentu od What Katie Did, Harlow and Fox i Mimi Holiday by Damaris. Sztuczna skóra wygląda przekonująco, delikatnie wzorzyste panele są urocze, a wszystkie dodatki dobrze ze sobą współgrają. Biustonosz dostępny jest w rozmiarach od 32DD do 40G. Nie tak ciekawe, ale warte wzmianki, są kamizelki, które Bella di Notte sprzedaje. Nie jest to tania baskinka, co jest frustrujące, biorąc pod uwagę problemy z dopasowaniem, jakich doświadczyłam - cena wynosi 59 funtów za samą baskinkę. Panache Andorra Plunge można kupić w Bare Necessities w rozmiarach 30-38 D do G, choć jest dostępny (oczywiście na podstawie tej recenzji) w znacznie większym zakresie rozmiarów w różnych niezależnych i mniejszych miejscach.

Bawełniane majtki.

Najmądrzejszym sposobem na podjęcie decyzji o wyborze odpowiedniego kostiumu jest określenie swojego typu sylwetki i znalezienie kostiumu, który ją uzupełni. Satyna i koronka idealnie do siebie pasują; gorset wykończony jest uroczą kokardką z organzy; a naszym ulubionym detalem są elementy w kolorze rose gold i podpis gossard na ramiączkach!. Spodnie są również nieco krótsze niż bym chciała - wolę, aby spodnie modelujące obejmowały moje żebra i ładnie wpasowywały się w biustonosz. Widzę niesamowity wzrost ilości pracy, jaką krawcy podejmują z nowymi markami, szczególnie w przypadku marek brytyjskich. Świeże wieści o bielizna wyszczuplająca .Jest on również wystarczająco szeroki - trzeba tylko uważać, by przesuwać go w poprzek podczas sznurowania. Więc to jest zestaw Sophia od Claudette w rozmiarze 32dd i małym.

Przezroczysty biustonosz z fiszbinami.

W ciągu ostatnich około pięciu lat, moja klientela w zakresie odzieży kontrolnej zróżnicowała się, a nawet młodsze kobiety kupują odzież kształtującą i kontrolującą! Kobiety w każdym wieku i rozmiarze są zainteresowane wygodnym wygładzaniem linii swojego ciała (i to nie tylko panie plus size). Do lat 30-tych XX wieku rozmiary biustonoszy były określane jako S, M i L, ale wraz z technicznym zaawansowaniem nowych konstrukcji biustonoszy, ten system rozmiarów przestał być wystarczający. Moja stylizacja skupia się na Marty, która ma na sobie delikatny różowy komplet babydoll peignoir, ale ogólny wygląd z lat 50-tych jest inspirowany różnymi postaciami, w tym parodią Sandy, na której opiera się piosenka. Zrobiłam sesję FaceTime z jednym z założycieli firmy, aby określić mój rozmiar. Majtki kosztują 20 funtów, a biustonosz 55 funtów. Jeśli jesteś zdezorientowana, nie martw się, ja też byłam.

Polskie biustonosze.

Wprawdzie daje on niesamowity, wypchnięty do góry dekolt, ale sama miseczka jest płaska u dołu, a następnie ma szczyt w górnej części. Po tym wszystkim, diamenty są najlepszym przyjacielem dziewczyny i były przez lata; co za świetny pretekst, aby don piękne, zabytkowe kawałki, które były w Twojej rodzinie od pokoleń!. Nosiłam go tylko przez kilka godzin, plus nie zasznurowałam go tak mocno, jak mogłam, głównie dlatego, że nie ma wystarczająco dużo miejsca na biust - tył powinien być zawsze równoległy, żeby nie uszkodzić gorsetu, a gdybym jeszcze bardziej ścisnęła talię, część sznurowania z tyłu na biust byłaby bardziej w tym kształcie, co nie jest poprawne: \/. Zauważyłam, że biustonosz jest dość płytki i zdecydowałam się na miseczkę o rozmiar wyższą niż zwykle, czyli 30GG, aby to zrekompensować. Jej mąż zniechęcił ją do rozwijania tego biznesu, a ona sprzedała swój patent firmie Warners!. Sprawdź Seductive Comfort Seamless Tagless Underwire Bra z ukrytymi gumkami, miękkim zapięciem i etykietą bez metek, tak gładki od wewnątrz, że naprawdę został zaprojektowany z myślą o naszym komforcie.

Stringi białe.

Na co dzień mam wiele bielizny do wyboru, więc sama siebie zaskoczyłam tym, że ciągle sięgam po biustonosz Panache Andorra. Nie na głowę, ale na kolana. Z punktu widzenia dbałości o zdrowie, różne rodzaje biustonoszy służą różnym użytkownikom do różnych celów i czynności. #1 Low-Impact: Idealne do ćwiczeń o niskiej intensywności, takich jak joga, rozciąganie czy wędrówki - te biustonosze zapewniają łagodną kompresję i zmniejszają sprężystość. Bardzo chcę jednak teraz mieć gorset Vargas Longline Girdle, więc będę czekać z niecierpliwością na kolejną wyprzedaż (dzięki nowy dom i meble za zabranie wszystkich moich pieniędzy!), żebym mogła go kupić. Ten gorset jest stworzony do tego, by go było widać - nie ma tu kształtowania sylwetki pod sukienką, jest tylko mnóstwo eleganckich ozdób - zdecydowanie coś, co można nosić na zewnątrz i czuć się w tym dobrze.

Romantyczna bielizna.

Zdecydowałam się na biustonosz Fantasie Rebecca w rozmiarze 30G, nie tylko dlatego, że potrzebowałam czegoś sensownego, ale też dla badań - to moja wymówka dla wszystkich biustonoszy, jakie kupuję, tak przy okazji ?? Często sugerowałam Rebeccę jako inną opcję dla kobiet, które nie pasują do kształtu Deco, ale chcą czegoś podstawowego i wyprofilowanego, więc chciałam wypróbować to, co sugerowałam!. Ponieważ każda pierś ma indywidualne wsparcie drutu, ruch jest ograniczony utrzymując biust napięty podczas energicznych ruchów skokowych. Przeczytałam jej recenzję kompletu Sophia w kolorze białym i to mnie przekonało, KH intimates było nową marką dla pełniejszego biustu, którą musiałam wypróbować! Tak więc minęło już ponad 6 miesięcy od mojego pierwszego zakupu i możecie się zastanawiać, dlaczego recenzja zajęła tak dużo czasu. Nie przeszkadzałoby mi to aż tak bardzo, gdyby może zamienić satynowe panele na siateczkę, żeby nie była tak widoczna. Sportowy biustonosz Spunky:. Fakt, że spodnie (i biustonosz) są super urocze, rekompensuje niewielkie niedoskonałości dopasowania i muszę powiedzieć, że uwielbiam nosić cały ten zestaw!.
Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:
Biustonosz do karmienia
Push up
Bielizna, biustonosze

© 2021 Monika. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started