EWA MICHALAK CHP OWOCE LESNE

24/05/2021

Przez kilka miesięcy nie było nas na blogu i polegałyśmy na ciążowych pamiętnikach siostry Charley - życie stanęło na przeszkodzie, wybaczcie! Ale w tym czasie oczywiście nabyłam więcej bielizny, w tym zamówiłam 4 moje ulubione staniki od Ewy Michalak. W środowisku bieliźniarskim polskie firmy produkujące biustonosze cieszą się bardzo dobrą opinią ze względu na większe zakresy rozmiarów, ogólnie dobrą jakość i węższe druty.
Wystrzegaj się tych błędów o Majtki damskie
Dla osób mniej zorientowanych w specyfice dopasowywania biustonoszy (a ja wciąż nie jestem ekspertem!), w miarę powiększania się rozmiarów miseczek, zwłaszcza przy mniejszych rozmiarach, stopniowanie może się nieco ""rozjeżdżać"", co oznacza, że druty mogą stać się zbyt szerokie i na wielu sylwetkach schodzić za bardzo do tyłu pod pachami.
Zanim zaczniesz korzystać z Majtki damskie
Zdarza się to dość często w markach brytyjskich, ale na szczęście nie doświadczyłam jeszcze tego problemu; myślę, że mam dość szeroki biust (proporcjonalnie do rozmiaru, jak sądzę!), ale nie zagłębiałam się jeszcze zbytnio w ""większe"" rozmiary miseczek, w których stopniowanie staje się problemem (zwykle H+ dla większości osób i marek). Tak czy inaczej, chodzi mi o to, że polskie firmy zwykle nieźle radzą sobie z oceną i mają wąskie druty w większych rozmiarach, czego szuka wiele ""dużych miseczek"", a wiele z nich sięga po nie w ostateczności Stroje kąpielowe .
Szczegóły techniczne Majtki damskie
W przeszłości recenzowałam polską markę Avocado i stwierdziłam, że inny ich biustonosz (Reglisse) był dla mnie za wąski, za to Caprice - w sam raz. Od dawna chciałam więc wypróbować Ewę Michalak (EM) i obserwowałam grupy wymiany biustonoszy w internecie, które często odwiedzam (ta na Reddicie jest świetna, jeśli chodzi o duży zakres rozmiarów) - w końcu natknęłam się na kogoś, kto sprzedawał dwa EM, oba w rozmiarze 65FF: CHP Famme Fatale i CHP Cappucino. Oba bardzo dobrze na mnie pasowały (w tamtym czasie bliżej mi było do 28FF niż 28G/GG, którym jestem teraz), ale niewiele brakowało, by były za małe, czym teraz są (choć nadal je noszę!) Majtki damskie . EM jest znany z tego, że daje olśniewające dekolty, a CHP (w zasadzie half cup z 3 szwami do góry) jest najlepszym z nich.
Komu polecamy Majtki damskie
Wybrałam więc 4 biustonosze, 2 modele CHP, 2 modele S (ich recenzje wkrótce!), a oto pierwszy z nich, CH/CHP Owoce Lesne w rozmiarze 65G (30G - więcej na ten temat później!). WYGLĄD I KSZTAŁT Ewa Michalak stosuje unikalny system opisywania fasonów biustonoszy - ten biustonosz jest sklasyfikowany jako CHP, co oznacza ""half cup plunge"", miseczki mają kształt half cup z efektem bardzo push up, ale gore jest nieco niżej niż w zwykłym CH (half cup). Ponieważ wiedziałam już, że uwielbiam kształt CHP, który ma znacznie niższy i otwarty na górze brzeg miseczki niż większość brytyjskich marek (i jest idealny dla mojego kształtu full on top), wiedziałam, że ten też mi się spodoba. Trudno jest oddać kolory tego biustonosza na ekranie, ale na ich stronie internetowej jest on opisany jako malinowy róż i szlachetny granat - róż jest dość jasny i zbliżony do czerwieni.
Dobre praktyki Majtki damskie
Granatowe detale naprawdę stanowią wykończenie tego biustonosza, z koronką wzdłuż górnej części miseczki oraz wypustkami na fiszbinach i szwach. Kokardki, szczerze mówiąc, nie są konieczne i są nieco przesadzone - nigdy nie rozumiałam fascynacji kokardkami w niemal każdym biustonoszu, ale przynajmniej u Ewy Michalak są one inne, bo większe i bardziej widoczne. Jak wszystkie EM half cupy, daje całkiem niezły dekolt. Ma lekkie usztywnienie w samych miseczkach (co generalnie wolę), a także tak zwane ""wkładki asymetryczne"", ale zdecydowanie nie są one konieczne do uzyskania dekoltu - wszystko zależy od sprytnego szwu! Ja w ogóle nie używam wkładek asymetrycznych w tym biustonoszu, ponieważ nie potrzebuję większego dekoltu, ale zachowałam je na wypadek, gdyby kiedykolwiek okazały się potrzebne! Ramiączka są w pełni regulowane, co zawsze jest przydatne, ponieważ niektóre tańsze marki często regulują je tylko do połowy i są zbyt długie dla niektórych sylwetek.
Zaprzyjaźnione strony:
Biustonosz sportowy
Push up
Bielizna damska

© 2021 Monika. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started