Biustonosze, które zapobiegają rozlewaniu się - są tutaj!

25/06/2021

Najlepsze biustonosze.

Dół sukienki ma zakładki do pończoch, aby dołączyć do pończoch, więc podłączyłem moje do pary Silky Smooth Knit Stockings - dostałem je jakiś czas temu z zamiarem zrobienia postu z porównaniem pończoch w różnych cenach, te były najtańsze (za 1,50 ?). Uważam, że kształt jest dość dobrze zaokrąglony, zwłaszcza jak na biustonosz o miękkich miseczkach (mam wrażenie, że ostatnio często to powtarzam - czyżbym po prostu recenzowała wiele biustonoszy o zaokrąglonych kształtach?!), dość podobny do Cleo Marcie (choć przymierzałam go tylko przez chwilę w nieco niewłaściwym rozmiarze). -Czy Twoje ramiączka kopią lub zsuwają się z ramion?. Kiedy pierwszy raz go przymierzyłam, byłam taka szczęśliwa. Jeśli nie jesteś pewien, jak zabrać się za manipulowanie tkaniną, nie martw się! W kolejnym poście przedstawię Ci różne sposoby manipulacji tkaninami. W tym komplecie jednak nie mam tego problemu (choć noszę siostrzany rozmiar 32C; zwykle noszę 30D). Dokonałam pierwszego zakupu w tej firmie w sierpniu i zajęło mi to tyle czasu, aby w końcu napisać o tym post! Lepiej późno niż wcale. Gotowe? pomyślałam. Sporo czasu zajęło mi podjęcie decyzji, który model z Bras i Honey chciałabym zrecenzować, głównie dlatego, że mają duży wybór (w całkiem niezłych cenach, mogę dodać), w tym wiele w moim rozmiarze. Wiele powodów może przyczynić się do spadku sprzedaży.

Biustonosze bez fiszbin.

Jednak Panache Rhapsody był czarną owcą w tym gronie. Nie tylko będziesz bardziej podtrzymana i bezpieczna (koniec z obawą przed wypadnięciem), ale gwarantujemy również, że poczujesz się pewniej, podkreślając te piękne, dane Ci przez Boga krągłości, bez względu na to, jaki poziom krycia wybierzesz. Trzyczęściowy biustonosz z fiszbinami w dużych rozmiarach od Naturana Lingerie (35,00 USD). Uważam, że w ciągu dnia mniej dopasowuję ramiączka stanika. Jeśli chodzi o kształt, to dla mnie wygląda on dość naturalnie. Znalezienie odpowiedniego rozmiaru oznacza koniec z kłopotliwym szarpaniem się za kostium kąpielowy, rozlewaniem się wody czy zawstydzającymi awariami garderoby na plaży. Cały zestaw, łącznie z majtkami z wysoką talią (w rozmiarze 10) jest przepiękny. Był to pierwszy z naszych przystanków tego dnia, więc byłam dość zdenerwowana podchodzeniem do pań na sklepowych półkach ozdobionych taśmami mierniczymi na szyjach, pewna, że nas wyłapią, więc zamiast tego dostałam Charleya, by czynił honory. Będziemy mówić bardziej szczegółowo o cudzie, jakim była Panache Factory Sale w kolejnych postach, ale na razie pozwólcie, że powiem Wam, że dla kilku blogerek z obsesją na punkcie bielizny, było to jak niebo na ziemi! Najwyraźniej to zdjęcie tylko w niewielkim stopniu oddaje podekscytowanie na mojej twarzy, kiedy przeglądałam pudełka:. Możesz także wybrać, czy chcesz nosić go powyżej czy poniżej gore biustonosza - ja wybrałam opcję poniżej, aby nie odwracać uwagi od biustonosza (potem zdjęłam go do niektórych zdjęć), ale może być niewygodny pod spodem dla niektórych, jeśli opaska lub miseczki są nieco ciaśniejsze niż moje.

Biustonosz z paseczkami.

Rozmiary miseczek są tak zagmatwane i nieregularne, że wolałabym pozwolić ekspertom od dopasowywania biustonoszy określić mój rozmiar!. Dziś mamy do dyspozycji wszelkiego rodzaju innowacje w zakresie pianek i technik łączenia, które sprawiają, że nasze biustonosze są niemal nierozpoznawalne w porównaniu z ich poprzednikami. Śledzę konta Luli i Gregorio na Instagramie, które przedstawiają ich, jak cieszą się swoim towarzystwem, podróżując po świecie, nadzorując logistykę projektowania, sprzedaży i marketingu ich niesamowitej marki. Gdyby to było 26, nie zmieściłby się na mnie. Tak więc, gdy chcesz maksymalnie wykorzystać swój dekolt, to właśnie ten biustonosz powinnaś wybrać. Amerykańska aktorka Jane Russell zyskała sławę jako symbol seksu podczas II wojny światowej. Popełniłem ten błąd raz i nigdy więcej - dało mi to kilka dość bolesnych śladów po ramiączkach. Kiedy kilka miesięcy temu usłyszałam, że Bluebella wypuszcza linię MORE, w której rozmiary miseczek sięgają od DD do G, wiedziałam, że muszę sobie coś takiego sprawić. Broszura była od Bella di Notte. 5in).

Ozdoba dekoltu.

Zwykle noszę rozmiar od 34GG/H do 36G/GG, ale z tyłu nie dało się mnie objąć, nawet gdy mąż próbował mnie wcisnąć. Jedną z rzeczy, którą naprawdę uwielbiam w tym komplecie, są kokardki - nie jestem ani za, ani przeciw kokardkom w bieliźnie, ale lubię mieć wybór, czy chcę je mieć z kokardkami, czy bez, ponieważ nie uważam, by zawsze musiały być bardzo kobiece, ale tutaj są pięknym dodatkiem w kolorze łososiowego różu. Jedynym sposobem, aby temu zaradzić, jest rozpoczęcie noszenia odpowiedniego biustonosza. - Nie mam odpowiedniego oświetlenia do sesji zdjęciowej. Na co zwrócić uwagę korzystając z biustonosz samonośny .Tak więc weszliśmy do środka i od razu zostaliśmy przywitani uśmiechami. Pomyśl jeszcze raz!. Generalnie ten styl nie jest w moim guście - jestem prawie pewna, że mam wersję balconette Panache Melody, chociaż dostępna jest również pełna miseczka. Uważam, że obwód jest trochę za duży. Nosiłam gorset już kilka razy, nie tak często, żeby się w pełni rozkręcił, ale po drodze do tego. Uważam, że pończochy dla What Katie Did w rozmiarze S/M są idealną długością dla mnie w tych stylach i są tak łatwe i wygodne w noszeniu! Czasami zapominam, że noszę pończochy i shapewear, ponieważ nie muszę nic poprawiać w ciągu dnia.

Piżama damska.

Uwielbiam styl vintage w tym zestawie oraz połączenie kolorów zielonego i różowego. Postanowiłam trzymać się cotygodniowego harmonogramu pisania postów na Not Another Bra Blog przynajmniej do końca roku. Powiedziałabym, że Gossard Lola pasuje jak 28, a Gossard Superboost Lace Plunge jak 29 - wiem, nie istnieje, ale nie jest tak ciasny jak 28, ale też nie tak luźny jak standardowa 30, ok?!. To może trwać dłużej dla twój rozkaz przyjeżdżać gdy ono robi właśnie dla ciebie ale to unika mieć problem nad zapasami. Nie ma żadnych znanych problemów z tym kształtem. Krótka instrukcja obsługi majtki damskie .Odkąd pamiętam mam obsesję na punkcie bielizny Evgenia. To może brzmieć jak trochę sprzeczności do mojej pierwszej sugestii, ale to odnosi się do długoterminowych kawałków inwestycyjnych. Z chęcią założyłabym go do jednego z moich steampunkowych strojów, a jako solidny, zabawny gorset spełnia swoje zadanie, wciągając cię i sprawiając, że czujesz się fajnie. Nie widziałam w sklepie alternatywy (to była trochę sesja zakupowa typu uderz i uciekaj) i żałuję, że nie wybrałam ich teraz, ponieważ midi kończą się w dziwnym miejscu jak na majtki. Inna moja krytyczna uwaga dotyczy tego, że są miejsca, w których nieco więcej uwagi poświęcono by szczegółom, na przykład przyjrzyjcie się uważnie czarnej linii na gore - jest nieco koślawa (i to nie tylko ja, obiecuję!).
Zapraszam również do odwiedzenia zaprzyjaźnionych serwisów:
Bielizna damska
Stanik do karmienia
Koszule nocne

© 2021 Monika. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started