Bielizna Avocado

24/05/2021

Dobrze przeczytaliście tytuł, kilka recenzji w jednym małym wpisie na blogu! Jak być może wiecie, Avocado to moja ulubiona marka, gdy szukam podtrzymujących, ale wciąż pięknych biustonoszy na pełniejszy biust. Kupowałam u nich już kilka razy w przeszłości, ale te dwa zestawy zostały mi podarowane przez markę. Otrzymałam biustonosz i majtki Misia HCQ oraz biustonosz i majtki Silk Gardenia HCQ. Oba biustonosze są w rozmiarze 60G, a majtki są średnie. Wizualnie te biustonosze spodobały mi się, gdy do mnie dotarły, ale gdy je przymierzyłam, pokochałam je, zwłaszcza biustonosz Gardenia. Na początku myślałam, że może wydawać się zbyt kryjący. W połączeniu z beżowo-złotym odcieniem pomyślałam, że może wyglądać na mnie trochę za staro. To dowodzi, że Anna z Avocado wie, co będzie mi pasować lepiej niż ja sama! Złote tony idealnie współgrają z moją skórą i sprawiają, że jest to idealny beżowy biustonosz na co dzień. Jest to najbardziej fantazyjny codzienny biustonosz, ale nazywam go codziennym, ponieważ chcę go nosić cały czas! Pasuje na mnie idealnie, haft jest przepiękny, jest podtrzymujący i nadaje świetny kształt https://kusicielka.sklep.pl/kategoria-produktu/biustonosze/ . Jest też super wygodny.
O czym pamiętać przy
Czego więcej można chcieć od biustonosza? Dopasowane majtki są na mnie trochę za duże. Nie byłyby moim pierwszym wyborem, ale są funkcjonalne i wygodne, ale jeśli odważę się to powiedzieć, nieco sztyletowate. To, co sprawia, że nie są dla mnie tak idealne, to ilość beżowego krycia. Drugi komplet leży zupełnie inaczej, mimo że są w tym samym rozmiarze https://kusicielka.sklep.pl . Majtki leżą nieco niżej i zdecydowanie wydają się na mnie za małe. Biustonosz jest również nieco większy w miseczkach. Myślę, że powodem tego jest różnica w użytych materiałach.
Jak inni oceniają
W pierwszym komplecie haft jest bardzo pełny i bardzo prążkowany. Ten komplet jest wykonany z bardzo drobnej siateczki i delikatnej koronki, dzięki czemu jest bardziej elastyczny. Nie ma też takiej samej konstrukcji jak pierwszy biustonosz. Mam tu na myśli to, że w złotym biustonoszu haft sięga aż do ramion, co dodatkowo podnosi biust. Biustonosz w kolorze taupe ma tę cechę, ale materiały nie są tak mocne i sztywne.
Szczegóły techniczne
Z tego powodu jest on mniej podtrzymujący, mimo że z technicznego punktu widzenia jest to ten sam typ miseczki. Kształt biustonoszy avocado jest dla mnie bardzo korzystny. Druty są dość wąskie i dobrze sprawdzają się w przypadku mojego wąsko osadzonego biustu.
CZęste wątpliwości o
Dolna część miseczek jest wystarczająco głęboka, co może być trudne do znalezienia w przypadku innych marek. Jeśli zmierzę się i będę kierować się tabelą rozmiarów Avocados, powinnam zamówić rozmiar 65F. Jestem pomiędzy rozmiarami biustonoszy i zalecany jest rozmiar większy.
Widoczne zalety korzystania z
Ja wybrałam rozmiar 60G, ponieważ uważam, że ramiączka mogą być nieco większe. Nie polecam tego robić, chyba że lubisz dość twarde staniki. Te zestawy z avocado kosztują około 150$-180$ AUD za sztukę. Wiem, że to może brzmieć jak dużo, ale koszt za zużycie to moje najtańsze biustonosze. Są one przeznaczone specjalnie dla pełniejszych biustów i oferują ponad 50 rozmiarów, co jest ogromnym osiągnięciem dla marki o takim rozmiarze.
Zaprzyjaznione strony:
Biustonosze
Stanik do karmienia
Figi damskie

© 2021 Monika. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started